Microsoft SideWinder X8 Mouse: Review

Innholdsfortegnelse:

Microsoft SideWinder X8 Mouse: Review
Microsoft SideWinder X8 Mouse: Review
Anonim

Periferiutstyr er i hvilken Microsoft gir utmerket ytelse, bortsett fra operativsystemer. Microsoft SideWinder X8 er et annet så oppsiktsvekkende produkt. Hybrid funksjonalitet, god design og munnvannfunksjoner er pluss punktene til SideWinder X8. Denne enheten klarte imidlertid ikke å takle høyt intensitetssignal, og rullehjulet har noen designproblemer.

Image
Image

Design av SideWinder X8

Trådløs mus er ikke særlig populær blant hardcore-spillere på grunn av at de lagrer seg mens de spilles. Microsoft SideWinder X8 tilbyr dermed hybriddesign med to tilkoblingsmuligheter: trådløst og kablet. X8 passer perfekt i brukerens hender med dedikerte mellomrom som tilbys for hver finger, og dermed nekter muligheten for å få fingeren trangt. Hvis du er en høyrehendt person, legger to sideknapper til musens funksjonalitet. Disse knappene gir imidlertid ikke mye komfort for venstrehåndede personer. Vertikal innover buet form av tommelknappen gjør det mulig å klikke med naturlig tommelbevegelse.

Den eneste designfeilen til SideWinder X8 er rullehjulet. Selv om man kan oppleve hard overflate design for bedre grep på rullhjulet, produserer det ikke forventede resultater. Hjulet gjør at du taper grep mange ganger under bruk, og gir myk følelse til fingrene til tross for den harde overflaten. Du må kanskje rulle det to ganger eller tre ganger for å få jobben gjort!

BlueTrack og DPI

Bortsett fra iøynefallende design, er det BlueTrack-teknologi som rettferdiggjør prisen på denne enheten. Takket være BlueTrack-teknologien kan man bruke X8 på bokstavelig talt en overflate. Listen inneholder tre, marmor, teppe, men speilet eller gjennomsiktig glassoverflate klipper ikke opp. Noen vurderinger rapporterer dårlig ytelse på klut. Har du prøvd dette? Bortsett fra kompatibilitet med bredt spekter av overflater, er det stort utvalg av sensorfølsomhet som kan spenne spillere. Microsoft SideWinder X8 tilbyr følsomhetsområde som faller mellom 250 dpi og 4000 dpi.

Tre knapper som ligger langs rullehjulet på toppen, gjør det mulig å skifte mellom dpi-innstillinger raskt. Det begrenser imidlertid bruksområder til tre manuelt valgte innstillinger. En rulle for å bytte mellom flere innstillinger kan vurderes i neste versjon av SideWinder-oppstillingen. En liten LCD-skjerm viser følsomhetsnummer når det gjelder dpi.

Makroopptaker

Funksjon oversvømmet X8 stopper ikke her. Makroinnspillingsfunksjonen til denne musen gjør at den skiller seg fra andre spill-periferiutstyr i markedet. Prosedyren er ganske enkel. Trykk på dedikert knapp på venstre side for å aktivere opptak, følg instruksjonene på den lille LCD-skjermen, og du er ferdig. Utforming og modifisering av makroer er mulig gjennom IntelliPoint-programvare.

Microsoft SideWinder X8 er bedre alternativ for dine spillbehov. Musen bruker 2,4 GHz-tilkoblingsindeks som forhindrer lags under spill. Dessuten har den funksjonen oversvømmet design enkelhet og komfort under spillet. Du kan kjøpe denne utrolige enheten fra Microsoft Hardware-nettstedet for $ 99.

Hva er anmeldelser av dette produktet? Gi oss beskjed ved å kommentere nedenfor.

Anbefalt: