Samsung Series 9: Gjennomgang, Tekniske spesifikasjoner og priser

Innholdsfortegnelse:

Anonim

Siden Apple kom opp med MacBook Air, har det vært en kontinuerlig innsats for å produsere like tynne og kraftige Windows-maskiner. Samsung, med sine nye Serie 9 notatbøker, har gjort en stor innsats for å nå markeringen. Denne maskinen er en kombinasjon av vakker design og kraftig ytelse. På noen fronter slår det til og med MacBook Air 13 tommer. Les mer for å vite hvordan!

Image
Image

Teknisk spesifikasjon av Samsung Series 9

• Prosessor: 1,4 GHz Intel Core i5-2530 UM
  • Operativsystem: Microsoft Windows Home Premium (64-biters)
  • RAM: 4 GB DDR3 RAM (maks 8 GB)
  • Minne: 128 GB Solid State Drive (SSD)
  • Skjerm: 13,3 tommers SuperBright Plus LED-skjerm (1366 x 768)
  • Grafikk: Intel HD 3000 grafikk
  • Tilkobling: 802.11 b / g / n Wi-Fi Broadcom, Bluetooth 3.0 + EDR
  • Porter: 2 USB 3.0 porter, microSD, HDMI, Låsespor, Ethernet
  • Dimensjoner: 12,9 x 8,9 x 0,64 tommer
  • Vekt: 2,88 pounds

Samsung Series 9 Review

Samsung Series 9 er en av de tøffeste ultrabooks der ute med duralumin, materiale som brukes i konstruksjon av fly, som sin kjernevare ingrediens. Til tross for å være sterkere enn aluminium, lar ikke dette materialet stå på vekten. På bare 2,88 pounds sikrer denne robuste maskinen holdbarhet, til tross for at den kommer fra klassen av letteste ultrabooks. Men hele chassiset består ikke av duralumin, men bare basen - en del av dekk består av plast av høy kvalitet.

Samsung Series 9 har chicklet-tastene på tastaturet på øya stil som det for en Samsung notatboks der ute. Selv om nøklene er mer flate, påvirker det ikke skrivehastigheten mye. Samsung har lagt til litt krydder med det ved å belyser tastaturet. Det er best å arbeide i svakt lys, og i tillegg kan brukerne styre lysstyrken eller kan til og med slå den av helt mens du ser på filmer om natten. Funksjonstastene er tilstede på toppraden. Ved hjelp av denne funksjonslåsfunksjonen trenger du ikke å trykke 'Fn' -tasten hver gang for å få tilgang til disse funksjonene.

En gigantisk touchpad ligger like under tastaturet - det gir en jevn og friksjonsfri opplevelse. Det er noen alvorlige feil knyttet til berøringsplaten når to håndbevegelser blir brukt. Også markøren virker noen ganger som å ha sitt eget sinn å hoppe rundt på skjermen. Disse problemene er sjelden møtt, og bare når du styrer pekefeltet med to hender. Med hjelp av Synaptics kan brukerne slå av unødvendige bevegelser og kan til og med gjennomgå veiledningsvideoer for å lære å utføre dem.

Samsung Series 9 er en tynn bærbar PC

Samsun Series 9 er en tynn bærbar PC! Dessuten er lysstyrken til Samsung Series 9 en av de sterkeste faktorene for å lokke kundene mot det. Utmerket ytelse i ekstreme vinkler og lyse, levende og dype farger på denne skjermen er fantastisk. Sammenlignet med sin Apple-motpart, er Serie 9 mer levende når det gjelder skjerm. Den har et webkamera med en 1,3 megapikslers oppløsning og gir gode resultater. Støyavbestilling og klare bilder er pluss poeng.

To høyttalerebånd ligger på hver side av foringsrøret og gir nok lyd til å fylle et lite rom. Mens du ser på filmer eller spiller spill, vil disse høyttalerne ikke skuffe deg.

Serie 9 har en 128 GB SSD i stedet for konvensjonelle harddisker som muliggjør en raskere overføringshastighet. Hurtigstart-funksjonalitet i serie 9 gjør det mulig å gå i hybrid sovemodus når lokket er lukket og våkne opp nesten umiddelbart når brukeren åpner lokket. Dessverre tilbyr Serie 9 ikke ekstern grafisk støtte og spiller høyt grafisk spillspill med integrert Intel HD 3000 er ikke moro.

Pris på Samsung Series 9

For den ovennevnte konfigurasjonen er Serie 9 tilgjengelig til kostnaden for $ 1199. Indiske kjøpere kan eie denne maskinen til 86.999 INR. Du kan kjøpe den fra Microsoft, Samsung eller en tredjeparts forhandler. Kostnaden for denne maskinen er høyere enn de fleste notatbøker i markedet, men vurderer utseende, holdbarhet og ytelse som tilbys av serie 9; kostnaden er verdt det.

Anbefalt: