Chasys Draw IES: Gjennomgang av en avansert fotoredigerer

Innholdsfortegnelse:

Anonim

Chasys tegner IES er et fullt utstyrt bildebehandlingsprogram med mange funksjoner. Utvikleren hevder at når du vender deg til dette grensesnittet, vil du aldri gå tilbake til et annet program. Det er en ganske utfordring. Ifølge John, dens utvikler, er Chasys Draw IES bygget på 3 søyler - Karakter (ingen Photoshop imitasjoner her), Opptreden (rask, effektiv og stabil) og Innovasjon (nye teknikker og out-of-the-box tenkning). Vel, det er deg som bestemte deg for om programvaren lever opp til forventningen.

Chasys Draw IES gjennomgang

Chasys Draw IES er en serie applikasjoner, inkludert et avansert lagbasert bilderedigeringsprogram med animasjon, ikonredigeringsstøtte og superoppløsning via bildestaping, en multi-threaded bildefilkonverter, en rask bildeviser og en RAW-kamerafilprosessor.

Første gang du installerer programmet, vil det be om å knytte de fleste av de vanlige bildformatene med Chasys Draw IES du har mulighetene til å hoppe over det. Deretter registreres og aktiveres sju forskjellige plugins, når det er ferdig, vil det fullføre installasjonen.

Chasys Draw IES er bygget på C / C ++ og montering som inneholder 4 forskjellige applikasjoner.

Chasys tegner IES Artist

Chasys Draw IES Artist er bildeditoren til Chasys Draw IES. Du kan redigere et eksisterende bilde, eller du kan male, design eller noen form for kunstnerisk arbeid. Med Chasys Draw IES Artist kan du redigere dine digitale bilder, slik at du kan fjerne blemishene. karakteristisk for bilder tatt med digitale kameraer og skannere - og til og med naturlige som kviser - uten å miste harmoni og flyt av originalen.

Chasys Draw IES Artist støtter også freestyle layering. Ifølge utvikleren kan freestyle lagene flyttes over hele det virtuelle skrivebordet i arbeidsområdet, akkurat som du kan plassere bilder hvor som helst på bordet ditt. Chasys Draw IES Artist du kan legge til animasjoner til bilder eller markører også. Verktøyet støtter grunnleggende bildestaping, slik at du kan eliminere bevegelige objekter som blokkerer visningen din, utfører støyreduksjon og andre effekter som for eksempel superramme med flere bilder.

Image
Image

Chasys Draw IES Converter

Chasys Draw IES Converter er et kraftig konverteringsprogram av Chasys Draw IES. Den største fordelen med din multi tråd / Multi core prosessor og konvertering er ekstremt rask. Ifølge utvikleren Hovedvinduet viser gjeldende applikasjonsstatus. Tråden-telleren viser antall parallelle arbeidstråder; På flere kjernesystemer, vil denne figuren være større enn en, og viser at filene blir konvertert parallelt.

Image
Image

Chasys Tegn IES Viewer

Chasys Draw IES Viewer er en bildeviser, bare en vanlig bildeviser, hvor du kan se både vanlige bilder eller bilder med animasjon også. Det fungerer bra, og det er ganske fort også. Chasys Draw IES Viewer har muligheten til å rotere animasjoner og korte videoer.

Dette er snarveiene som Chasys Draw IES Viewer støtter:
Image
Image

Chasys tegner IES RAW-Photo

Chasys Draw IES Raw-Photo er RAW-formatets import- og behandlingsprogram. Ifølge utvikleren er Chasys Draw IES Raw-Photo basert på Dave Coffins røde bilde dekoder, bedre kjent som dcraw. For de som ikke er kjent med begrepet råfoto, er det bildet du tar fra et digitalt kamera (Digital Negatives), og dette programmet vil utvikle seg og skjules til et brukbart format. Ifølge utvikleren støtter dette ved å starte med "Import og Camera Setup", deretter "Adjustments" og til slutt "Finalizing" -delen.

Denne artikkelen er skrevet basert på hjelpefilen fordi når det gjelder GFX-arbeid, er kunnskapen min begrenset, men ser på dette verktøyet. Jeg kunne ikke motstå å dele med dere alle. Det er et flott program som hjelper deg å gjøre forskjellige GFX-verk. Utvikleren tilbyr også en overføringsguide for de du kommer over fra Photoshop. Den beste delen er med alle disse funksjonene, er programvaresuiten helt gratis, noe som gjør det mulig for uansett mindre feil du finner i den.

Så hvis du er på utkikk etter en avansert programredigeringsprogramvare, bør du vurdere å teste dette programmet. Du kan laste den ned fra Utviklerens nettsted.

Anbefalt: